Dezvoltată de o mamă și testată pe copii săi!


vineri, 5 iulie 2013

Experiențele și părerile Voastre, despre scutecele Trezy


"Colectia mea cuprinde:30 trezy, 10 bg, 6 tb, 2 mamaro, 2 grovia, 3 fitted - lollipop 
De ce prefer Trezy? 
Nu ramane patat nici daca nu am spalat caca 3 zile. Bg se pateaza instant si nici soarele nu scoate petele

Acum ca e vara...transpira mai putin in ele decat in orice alt scutec - exceptie fiind cele fitted. Dar este alta poveste ca ele nu sunt impermeabile si decid eu sa le las fara chilotelul de protectie tocmai ca sa respire pielea.

Nu am scurgeri. Desi la toate celelalte am. Cred ca datorita materialului (bumbac?) de la contactul cu pielea. Restul au un material care nu permite pipi ului sa fie absorbit repede. Asa ca jetul puternic da pe afara si insertul ramane aproape uscat.

La trezy nu imi place insertul. Este muuuuult prea voluminos. Eu le-am schimbat la toate. Asa ca am ramas cu chilotul care e extraordinar de moale si se muleaza perfect pe copil. De cand avea 6 kg, pana acum la 12. Perfect. Cu un insert mic de bambus ii permit sa se miste in voie. Si nu vreau sa absoarba kg de pipi! Ca oricum trebuie schimbat la 3-4 ore. 

Ce mai imi place...le folosesc intensiv de 8 luni, le spal la 40 si 60 de grade si nu au nimic nimic. Arata ca in prima zi. Si vreau sa zic ca le folosesc aproape exclusiv. In tb iesim afara ca au imprimeuri frumoase. Dar in rest...trezy la putere. Deci, sunt spalate zilnic de 8 luni si sunt in stare de functionare perfecta.

Da...se agata de alte trezy in masina de spalat. Nu prea ma deranjeaza. Prefer asa decat ariciul de la bg. 2 scutece bg nu le pot da jos de pe copil. Asa mult s-a deteriorat, ca incepe sa se intinda bucati din el. Cel mai prost arici ever! Deci prefer calitate mai buna, chiar daca se infrateste cu alte rufe in masina.

Ahh..prima sapt a avut iritatii de la contactul cu bumbacul ud. Trecerea de la cel de unica folosinta la trezy nu a fost usoara. Am crezut ca pielea lui refuza sa stea si 10 minute uda. Asa ca am luat muuulte linere stay dry. Ca sa realizez dupa o luna, ca incepe sa se irite doar cand ii pun liner. 
Acum...dupa 8 luni, doar in trezy nu se irita. In celelalte - pt ca la contactul cu pielea nu e bumbac - se irita daca sta mai mult de 2 ore. De-aia iese in tb afara. Face impresie buna, dar pielea lui nu e prea happy.

Cam atat am in cap in momentul asta. Am promis cand am cumparat trezy ca voi face o recenzie. Am intarziat 8 luni. Dar daca o faceam chiar atunci..nu as fi fost asa multumita ca acum. Nu sunt chiar veterana, dar macar acum am incercat multe si pt destul timp. Ma bucur ca nu am judecat dupa primele incercari." C.T.



« Deci să fiu sinceră, mai avem și scutece pampers acasă, dar folosim mult mai puțin din unică folosință. Dacă mergem la o plimbare mai lungă, și în timpul nopți deja punem cea de unică folosință. Restul este cu Trёzy și ne place. Este mult mai simplu decât mă gândeam. » Melinda
 
"Bună!
Folosesc scutece lavabile de câteva zile pentru fiul meu de un an şi jumătate. Nu m-am putut decide asupra faptului care dintre scutecele lavabile ar fi cel mai bun pentru noi şi de aceea am cumpărat 3 feluri.
Am cumpărat scutecul Trezy, Pop-in şi Little Lamb Aio. Scutecul Pop- In nu a fost bun, de-abia l-am putut pune pe fiul meu de 13 kg. Cu absorbantul de noapte nici nu-l pot pune pentru că îl strânge. Little Lamb îmi place, este frumos şi colorat, este comod pentru fiul meu, chiar dacă mai creşte o să îi fie încă bun, ceea ce este negativ la acesta este faptul că materialul care atinge pielea bebeluşului nu este din bumbac sau bambus, este micropolar şi pare să nu ţină atât de mult ca şi Trezy. Scutecul Trezy îmi place, până acuma nu am avut accidente cu el, materialul de flotir din interior se usucă mai repede dacât absorbantul de tip pişcot din celelalte scutece. În pachetul de probă am primit şi o variantă cu patent, dar cele cu scai îmi plac mai mult, pentru că partea de interior a patentului lasă urme pe pielea micuţului şi nici nu pot să-l fixez atât de bine pe cel cu patent pe cât îl fixez pe cel cu scai… aşa că acestea sunt experienţele mele după primele utilizări…"


"Bună ziua, îmi cer scuze de deranj, dar nu mă pot abține când fetița mea începe să facă treaba mică la oliță după doar o săptămână de trezy (zezy cum zice Ea:).
Nu mă aștept la rezultate pozitive într-un timp așa scurt..." Alexandra.S.
"cu ariciul la maxim după o vreme nu mai fie foarte fixe pe funduleț" Alexandra.S.

 " Adevărul este că pielea Sarei este foarte sensibilă şi nu suportă scutecul de unică folosinţă. Doamna doctor mi-a spus să folosesc un scutec din material textil şi totul va fi bine. De atunci îl folosim pe acesta toată ziua şi totul este ok.” K.Enikő





"Nu peste mult timp se va împlini un an de când folosesc scutecul Trezy şi am scris câteva rânduri de critică pentru una dintre cunoştinţele mele. M-am gândit că dacă tot le-am scris ţi-le trimit şi ţie, precis îţi vor fi de folos.

De atunci stocul nostru s-a mărit şi cu alte scutece( pe lângă scutecele din bambus Pop-in şi-au făcut loc Bumgenius Freetime, Wonderoos, Tot Bots din bambus, Little Lamb).
Am trecut de un anişor şi pentru noi nici un scutec nu ţine mai mult de trei ore, chiar dacă acesta este un super brand sau nu. Balázs face foarte mult pipi, îmi amintesc cum era fetiţa mea, pentru ea precis toate ar fi fost bune. Acest lucru înseamnă că la fiecare două ore şi jumătate trebuie să fiu atentă ca să îl schimb.

Scutecul Trezy se numără printre preferatele noastre, adevărul fie spus azi le folosesc altcumva decât le foloseam atunci când aveam trei luni. Scutecele Trezy ale lui Balázs sunt din prima colecţie, care îmi sunt foarte dragi, mărimea acestora se poate regla cu patente( 3 rânduri), modelul este foarte chic, se potriveşte perfect, partea de Pull este foarte moale. În ceea ce priveşte absorbantul am făcut câteva schimbări, absorbantul tetra îl prind la absorbantul din frotir primite mai târziu, aşa scutecul devine mare, dar capacitatea de absorbţie şi mărimea scutecului Trezy este aceeaşi cu cea a scutecului Wanderoose, care este un brand foarte scump. Cusătura laterală este una foarte reuşită, împiedică foarte bine scurgerile. Unicul defect major este scaiul, nu mai fixează, nici cel de pe scutecul Anei, care este mai nou şi pe care l-am folosit mult mai puţin. Însă mi-a plăcut mult mai mult acest scai mai îngust dar pe un material cu care se fixează mai mare, cel pe care îl are primul tip decât materialul de fixare al tipului gri care are un scai mai larg dar pe un material de fixare mai scurt, poate ar trebui să aibă un scai mai puternic sau patente. Adevărul este acela că scaiul s-a tocit pe ambele scutece de la atât spălat. Acuma este iarnă şi ciorapul le fixează, iar când doarme nu se mişcă aşa de mult, dar primăvara vreau să le adaog o cusătură de întărire.

Tipul gri Trezy nu l-am încercat pe Balázs, pentru Ana am considerat prea mare spaţiul dintre picioare, şi nici nu este atât de chic, ca şi cel alb cu patent pe care-l poartă Balázs, « mânerul” îl consider prea scurt şi nici PUL-ul nu este aşa de moale ca şi al celuilalt, dar pe partea de exterior este mai simpatic
pentru că este atât de catifelat. Ana nu mai face pe ea din vară, pentru că are puteri magice, nu-i aşa ?, din acest motiv nici nu mai pun material de adaos din frotir în scutec, numai unul subţire de tetra, cele de frotir le-am pus în cele ale lui Balázs, el nu vrea să renunţe la ele pentru că îi este frică că dacă nu va purta Trezy, atunci va face pipi pe el, deşi de când le foloseşte nu s-a mai întâmplat acest lucru. Trezy a devenit o parte constantă din viaţa lui." Sz.M


" Le folosesc cu plăcere, deşi în jurul meu toată lumea mă consider nebună, dar nu mă deranjează, soţul meu începe să-şi dea seama că nici nu este atât de rea situaţia pentru că pun deoparte banii pe care i-aş fi cheltuit pe scutecele de unică folosinţă, şi se adună frumos, acum vă las pentru că s-a oprit maşina de spălat, vă doresc o zi frumoasă. » I. Roth



" În mai puţin de 3 săptămâni,cu numai 5 scutece lavabile Trezy fetiţa mea de doi ani nu mai are nevoie de scutece. L-am folosit ca şi scutec de dezobişnuire,ceea ce înseamnă că în loc de scutec de unică folosinţă i-am pus întotdeauna scutec lavabil,aşa a simţit întotdeauna când a făcut pipi pe ea, lucru care a deranjat-o şi de aceea m-a înştiinţat întotdeauna. Când folosea pamperşi avea funduleţul uscat întotdeauna. Dacă i-aş fi dat chiloţei,m-ar fi înştiinţat de asemenea dacă ar fi făcut pipi pe ea, dar în acest caz pe lângă chiloţei ar fi fost uzi şi ciorapii,şi pantalonii şi câteodată şi covorul,ceea ce înseamnă multă treabă în plus. Partea de exterior a scutecului Trezy nu se udă,în acest fel se uda numai funduleţul. Cine vrea ca şi copilaşul său să nu mai aibă nevoie de scutece,acelora le recomand Trezy." K.J.

Îţi poţi comanda pachetul tău de scutece lavabile Trezy la 
www.trezy.ro
Urmează-ne pe facebook: www.facebook.com/trezyscutece

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu